השר מלכיאלי: "שמעתי את הירי, עברנו שבת קשה"

    אייל ראובן No Comments on השר מלכיאלי: "שמעתי את הירי, עברנו שבת קשה"

    שר הדתות מיכאל מלכיאלי תושב שכונת נווה יעקב לקאהן וחכם ב"מהדורת הבוקר": "ראינו את כמות הניידות ואת המסוק שעלה לאוויר והבנו שזה ממש קרוב, מהאבטחה אצלנו בבית קיבלתי את המידע המדויק על מה שקרה" | האזינו

    צילום: פלאש 90
    11:48
    02.05.24
    אתר קול חי No Comments on צפו: הכנסייה הגדולה של לב לאחים במעמד גדולי ישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הדתות מיכאל מלכיאלי לבצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר": "עברה עלינו שבת קשה בשכונת נווה יעקב, אני שמעתי את היריות, אני גר שתי רחובות מתחת, היה חשש למחבל נוסף, ולכן נשארנו בבתים".

    "ראינו את כמות הניידות ואת המסוק שעלה לאוויר והבנו שזה ממש קרוב, מהאבטחה אצלנו בבית קיבלתי את המידע המדויק על מה שקרה" הוסיף השר תושב השכונה.

    לשאלה מדוע אין ארגון מסודר מטעם הממשלה שיטפל בקבורה ובנלווה באירועים כאלו אמר: "במקרה הזה אני מכיר את המשפחות האלו מהשכונה שאני גר בה, אבל בדרך כלל זה קשה לאתר ולדעת מי המשפחות כדי לסייע בעניין הקבורה באופן מיידי, צריך לעשות משהו מסודר בעניין הזה שיעבוד יחד עם המשטרה".

    על הטענות שהמשטרה הגיע באיחור לזירת הפיגוע אמר: "יש לי שיחה היום עם מפקד התחנה, הם יעילים מאוד באופן כללי, מונעים הרב פריצות, ומטפלים בערבים שנוהגים באופן פרוע, חצי ק"מ ממקום האירוע יש תחנת משטרה, צריך להבין מדוע היה עיכוב בהגעת הכוחות".

    על הפיגוע השני בעיר דוד אמר: "הילד בן ה 13 נהיה רוצח כי מישהו חינך אותו להיות רוצח, גם במזרח ירושלים יש הסתה, וצריך לעצור אותם. זה במימון עיריית ירושלים. צריך לדון בהחמרה של הענישה שלו, אם יקלו בעונש של קטין, זה יביא לכך שקטינים נוספים ירצו לעשות גם פיגועים".

    האזינו:



    0 תגובות